Home
Closed Thread
 
Thread Tools
Old 07-12-2010, 07:39 PM   #9
MVP
 
Outkizast's Arena
 
OVR: 12
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,076
Re: Priorities

As everyone else has said. I'm just as stoked for this game as anyone, but you gotta spend time with the family. That's cool your dad wants to come over and watch the all-star game with you guys too btw. You're a lucky dude.
__________________
RAIDERS TURNING THINGS AROUND... SHOULD BE CONTENDER BY 2020...
Outkizast is offline  
Old 07-12-2010, 07:39 PM   #10
Rookie
 
acreyman's Arena
 
OVR: 6
Join Date: Oct 2008
Location: Fort Worth
Re: Priorities

The obvious answer is DAD....but man the timing! I think I will wait to pick up the copy on Wed so Im not tempted.
acreyman is offline  
Old 07-12-2010, 07:40 PM   #11
Rookie
 
OVR: 9
Join Date: Apr 2009
Re: Priorities

Now if you had a picture-in-picture "pip" button on your tv lol....spend time with the family
FOREST007 is offline  
Advertisements - Register to remove
Old 07-12-2010, 07:41 PM   #12
MVP
 
Outkizast's Arena
 
OVR: 12
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,076
Re: Priorities

Quote:
Originally Posted by acreyman
The obvious answer is DAD....but man the timing! I think I will wait to pick up the copy on Wed so Im not tempted.
Nah just get it today so after your dad leaves you can mess around on the game a bit and maybe play a half or one quick game before bed... that's what I would do... Then tomorrow will go by even SLOWER as you've already had a taste of the game... haha
__________________
RAIDERS TURNING THINGS AROUND... SHOULD BE CONTENDER BY 2020...
Outkizast is offline  
Old 07-12-2010, 07:42 PM   #13
Community Manager
 
Millennium's Arena
 
OVR: 46
Join Date: Aug 2002
Location: OS East Regional Office
Posts: 9,948
Re: Priorities

Come on guys, keep it related to the game.

Locked.
__________________
Community Manager
OperationSports.com

My Twitter
My PARTNERED Twitch Channel!
Millennium is offline  
Closed Thread


« Previous Thread | Next Thread »

« Operation Sports Forums > Football > EA Sports College Football »


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 03:38 PM.

Top -