Users Online Now: 731  |  April 25, 2019
legacyme3's Scouting Report
Written 07:45PM - March 12, 2012
Written 10:28PM - March 11, 2012



legacyme3 has not added any videos yet.
Leave a Message for legacyme3
Only OS members can leave messages
Please login or register to post a comment.


BlueJays09 is offline
# 4
BlueJays09 @ Mar 15, 2012
haha nice im gonna try starting at pro and just tweaking them as i go. BTW im gonna sim the rest of my NBA season and start my MLB one over very soon. probably tonight
 
BlueJays09 is offline
# 3
BlueJays09 @ Mar 13, 2012
haha oh ok nice...mmm what settings do you use for realistic games?
 
BlueJays09 is offline
# 2
BlueJays09 @ Mar 12, 2012
Quote:
Originally Posted by legacyme3
I hear you on that.

I'm not staring my dynasty as I said in my post until the OSFM set comes out around opening day. I'll be trying to do a full 162 game season... I'm a little nervous that I'm committing to such a big project. But I know I can do it. I mean, on another forum, I update daily... don't see why I can't update daily here too :P

How are you going to handle your Jays dynasty?
what is OSFM set? is that a roster set?...mmm well im planning on doing 50 something games (whatever is the lowest)...i dunno what settings im going to use...the one i started i used custom ones and i started 5-0 w/o allowing 1 run so i think i need to start over w/ more realistic settings which i have no clue how to find lol. I will use 5 inning games. what are you planning on doing, and do you have a good setting group to use?
 
BlueJays09 is offline
# 1
BlueJays09 @ Mar 12, 2012
Quote:
Originally Posted by legacyme3
In response to your comment on my dynasty, I'll be sure to check it out when you do your Blue Jays dynasty. I might find time to check on the Celtics one, but I'm not much into basketball during baseball season haha.
hahha understandable...i started the Jays one and currently about 5 games in on a 29 game season. im prob not gonna post it on here until closer to the start of the season. might even do it sooner.
 

legacyme3
5
Contact legacyme3
legacyme3's PSN Gamercard
' +
Recent Visitors
The last 10 visitor(s) to this Arena were:

legacyme3's Arena has had 8,362 visits